środa, 10 lipca 2013

I'm sorry. :<

Więc chciałabym przeprosić za moją nieobecność. Wiecie mam ostre treningi po caaaaaałych dniach. Jutro wyjeżdżam na zawody. Chyba sami rozumiecie... Wezmę tam laptopa choć nie będę miała Wi-fi to postaram się coś tam napisać. Znajdę może wenę. Mam dłonie zdarte do krwi. I naprawdę męczy mnie brak weny. Przepraszam Was. Z mojej strony blog zostanie zawieszony. Postaram się dodać coś po powrocie ale na razie zawieszam. :< 
Żegnam Was gdyż jadę na zawody. :< 
Z żalem ściskam i pozdrawiam. Kocham Was!
Milena. xxxx

1 komentarz:

  1. w takim razie życzę ci dużo weny jak już wrócisz xd mogłabyś wejść na http://kronikizakrecenia.blogspot.com/ i skomentować najnowszy (7)rozdział mojego dziejącego się w Hogwarcie opowiadania?? pliss, chciałabym wiedzieć co ludzie o tym myślą.. :)

    OdpowiedzUsuń